אדריכלות ועיצוב פנים מטבח בחירת כיורי מטבח

בחירת כיורי מטבח


כיור למטבח

אתה צריך לשקול מספר גורמים בעת בחירת כיורי מטבח. לדוגמה, כיור עמוק או רחב יותר יהיה מעשי יותר עבור אלה המעדיפים לשטוף את הידיים. זה גם ייתן לך יותר מקום לעבוד. אתה צריך לבחור מודל שיש לו מספיק מקום כדי להכיל את שני הכיורים. ואל תשכח לקחת בחשבון גם את גודל הברזים שלך. ישנם עיצובים נפוצים רבים, אך ייתכן שתצטרך יותר מאחד.

מי מתקין כיורי מטבח?

ישנן דרכים רבות להתקין כיור למטבח, כולל התקנת משלך. עדיף לקבל עזרה משרברב אם אתה מתחיל. רוב מתקני כיור המטבח דורשים רק כלים בסיסיים ואספקה. אם ברצונך להתקין כיור מטבח תחתון, תזדקק לחבר מכיוון שלא תוכל להחזיק את הכיור ולאבטח אותו בו זמנית.

המחיר להתקנת כיור משתנה מאוד לפי אזור. התקנת כיור מטבח במיקוד אחד תביא לעלויות גבוהות יותר מאשר באחרת. בעת חיפוש שירותים, הקפד לכלול את האזור שלך בשדה החיפוש. תקבל את הצעת המחיר המדויקת ביותר אם תכלול את המיקום שלך. אתה יכול בסופו של דבר לשלם יותר מהנדרש. יש שרברבים מקצועיים שיכולים להתמודד עם העבודה.

כיצד לבחור את כיורי המטבח הנכון?

על מה כדאי להיזהר בברז מטבח? חשוב לבחור את החומר המתאים לכיור המטבח שלכם. זה יקבע כמה מקום זה דורש. כיורים כפולים הם בחירה מצוינת עבור אנשים אשר לעתים קרובות לשטוף כלים ביד, שכן הם מציעים יותר מקום לשטוף ולנקז סירים ומחבתות. כיורי קערה יחידה עובדים היטב למי שמשתמש במדיח הכלים לעיתים קרובות, מכיוון שהם קטנים יותר מכיורים כפולים. אם אינך בטוח בצרכים שלך, הקפד לחקור סוגים שונים של כיורי מטבח לפני שתקבל את החלטתך.

כיור המטבח בגודל הנכון יכול לגרום לבית שלך להיראות טוב יותר ולהגדיל את ערכו. כיור מטבח בגודל שגוי יכול להוביל לכאבי גב, מי ברז מטפטפים וכלים שבורים. אתה יכול גם בסופו של דבר לשלם הרבה אם הכיור דולף או גרוע מכך, וסובל מפציעה. ניתן להימנע מבעיות אלה על ידי ביצוע הטיפים הבאים לבחירת כיור המטבח הנכון.

לפני שתבצע רכישה על כיור מטבח, שקול את הגורמים הבאים: חומר, סוג הרכבה, סגנון ומחיר. אתה צריך גם לשקול את הסגנון ואת העיצוב של הכיור. בנוסף, הקפד לשקול באיזו תדירות תשתמש בו. כיור המטבח הנכון יכול להקל על תהליך הכביסה, השטיפה והקרצוף.

מה המטרה של שני כיורים במטבח?

כיור כפול שימושי מאוד מסיבות רבות. קיום שני כיורים מקל על ניקוי הכלים ומסייע במניעת הצפת כלים. כיור נפרד מאפשר לך לשטוף כלים שאינם מתאימים למדיח הכלים. אתה יכול גם להשתמש בכיור אחד לשטיפת כלים, סירים ומחבתות הרגישים לחיידקים. אתה יכול גם להשרות אוכל בכיור שני.

קח בחשבון את הפריסה של המטבח שלך. כיור שני יכול להועיל אם יש לכם מזווה גדול. כיור שני יכול גם לעזור לילדים לשטוף כלים כאשר יש להם אורחים או אם אתם מבשלים למשפחה גדולה. כיור שני יאפשר לכם לקבל יותר שטח דלפק כך שתוכלו להכין ולהגיש אוכל למשפחתכם. כיור כפול לא רק לחסוך מקום, אבל זה גם יאפשר פעילויות מטבח רב דורי.

ישנם יתרונות נוספים שיש שני כיורים במטבח שלך. תוכל להפוך את האוכל שלך למהיר יותר ויש לך יותר מקום להכנה. ניתן גם להפריד כלים מלוכלכים כדי למנוע התנגשויות מקריות. כיור שני יאפשר לכם גם לשטוף כלים נוספים בבת אחת, ויאפשר לכם להתמקד במשימות אחרות. עם יותר מקום, אתה יכול להכיל יותר שפים.